Zoeken

Uitslagen enquête patiëntentevredenheidsonderzoek / Patient satisfaction survey results.

Uitslagen enquête patiëntentevredenheidsonderzoek

Bedankt voor de vele inzendingen, complimenten en feedback die we van u hebben gekregen.

Fijn om te horen dat u over het algemeen erg tevreden bent over onze dienstverlening.

We zijn ook erg blij met de feedback zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn.

De volgende punten hebben we aangepakt:

  • Onze openingstijden/pauzetijden bleken niet duidelijk te zijn, dit hebben we inmiddels op de website duidelijker vermeld.
  • De klachtenprocedure was voor velen onbekend; ook dit hebben we duidelijk zichtbaar op de website vermeld.
  • Er is een wens tot een 2-talige (Engels-Nederlands) website en MijnGezondheid.net:
    • Op de website is het hoofdstuk ‘spoed’ ook in het engels vertaald ‘emergency’
    • MijnGezondheid.net: Als u inlogt in MGn met uw DigiD dan heeft u onderaan de pagina de keuze mogelijkheid om het om te zetten naar ‘English’.
    • MedGemak: dit is nog niet mogelijk, maar dat zal zeker gaan komen.
  • MijnGezondheid.net is handig voor afspraken maken, maar let op, is het dringend dan kunt u beter bellen, daar houden we spreekuur plekjes voor vrij die niet zichtbaar zijn in MGn.
  • Social media is nog niet zo bekend; we hopen dat veel patiënten ons gaan volgen. We delen hier wekelijks tips en/of interessante informatie. Dat kan zijn over medische onderwerpen, maar ook over mijngezondheid.net of weetjes over onze praktijk.
  • Medicatie die herhaald dient te worden, moet aangevraagd worden bij de voorschrijvende arts, dus als de specialist het heeft voorgeschreven, kunnen wij het helaas niet herhalen, tenzij de specialist het heeft overgedragen aan de huisarts.

 

Patient satisfaction survey results.

Thank you for the many submissions, compliments and feedback we have received from you.

It is nice to hear that you are generally very satisfied with our services.

We are also very happy with the feedback so that we can serve you even better.

We have addressed the following points:

  • Our opening hours/break times turned out to be unclear, we have now stated this more clearly on the website.
  • The complaints procedure was unknown to many; We have also clearly stated this on the website.
  • There is a desire for a bilingual (English-Dutch) website and MijnGezondheid.net
    • On the website, the ‘urgent’ chapter is also translated into English as ‘emergency’
    • MijnGezondheid.net: If you log in to MGn with your DigiD, you have the option at the bottom of the page to convert it to ‘English’.
    • MedGemak: this is not yet possible, but it will certainly happen.
  • MijnGezondheid.net is useful for making appointments, but please note: if it is urgent, it is better to call, as we keep consultation spots available that are not visible in MGn.
  • Social media is not yet well known; We hope that many patients will follow us. We share tips and/or interesting information here every week. This could be about medical topics, but also about mijngezondheid.net or facts about our practice.
  • Medication that needs to be repeated must be requested from the prescribing doctor, so if the specialist has prescribed it, unfortunately we cannot repeat it unless the specialist has transferred it to the GP.
Terug naar overzicht
Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Op de volgende websites vindt u meer informatie